Lemon PR Bielsko- Biała

Kampanie i akcje medialne / Wyścig samochodu z tramwajem

Wyścig samochodu z tramwajem

613  592  656  729  745

759  763  770  823  830

856  878  892  896  902

Cel akcji: sprawdzenie jak najtaniej i najbezpieczniej dostać się do centrum Katowic w godzinach szczytu – tramwajem miejskim czy samochodem wyścigowym. 

 

Efekty akcji w mediach: Polsat News, Teleexpress, TVSilesia, TVP Info, TVP Katowice, Radio ESKA, Raio Zet, Radio Tok FM, Radio Plus, Antyradio, Radio Zet Gold, Radio Lublin, Radio Express, Radio Bielsko, Radio Katowice, Gazeta Wyborcza, Dziennik Zachodni, Fakt, Metro, tvn24.pl, polskieroadio.pl, wprost.pl, Interia.pl, wp.pl, gazeta.pl i ponad 20 innych portali.

W sumie 88 pojawień medialnych.

 

Ekwiwalent reklamowy akcji 227.126 PLN

 

W tym:

Telewizja – 100.472

Radio – 60.002

Prasa – 48.343

Internet – 18.309

 

 

Publikacje:

Telewizja – 19 materiałów

Radio – 16 materiałów

Prasa – 8 materiałów

Internet - 45 materiałów