Wyścig samochodu z tramwajem
Cel akcji: sprawdzenie jak najtaniej i najbezpieczniej dostać się do centrum Katowic w godzinach szczytu – tramwajem miejskim czy samochodem wyścigowym.
Efekty akcji w mediach: Polsat News, Teleexpress, TVSilesia, TVP Info, TVP Katowice, Radio ESKA, Raio Zet, Radio Tok FM, Radio Plus, Antyradio, Radio Zet Gold, Radio Lublin, Radio Express, Radio Bielsko, Radio Katowice, Gazeta Wyborcza, Dziennik Zachodni, Fakt, Metro, tvn24.pl, polskieroadio.pl, wprost.pl, Interia.pl, wp.pl, gazeta.pl i ponad 20 innych portali.
W sumie 88 pojawień medialnych.
Ekwiwalent reklamowy akcji 227.126 PLN
W tym:
Telewizja – 100.472
Radio – 60.002
Prasa – 48.343
Internet – 18.309
Publikacje:
Telewizja – 19 materiałów
Radio – 16 materiałów
Prasa – 8 materiałów
Internet - 45 materiałów