10 wypadków motocyklowych jednego dnia
Kampania Motocyklowa Policji Śląskiej “Szacunek + Zrozumienie + Rozwaga = Bezpieczeństwo” na rok 2012 i 2013.
Cel kampanii: poprawa wizerunku motocyklistów w Polsce, a przez to poprawa zrozumienia i szacunku na drodze pomiędzy kierowcami samochodów a motocykli
Obszar działania – cała Polska
Odsłony kampanii:
- Sympatyczni dawcy narządów – badanie wizerunku motocyklistów
- Jeśli chcą przeżyć muszą być widoczni – Śląska Policja ostrzega
- Pozory mylą – policja ostrzega – zdjęcia
- 10 wypadków motocyklowych w woj. śląskim jednego dnia – badanie reakcji kierowców na wypadek motocyklistów – akcja medialna
Kampania w cyfrach:
- 4 odsłony kampanii
- ponad 300 publikacji medialnych w TV, radio, prasie oraz Internecie – zarówno w mediach ogólnotematycznych, biznesowych, jak i motocyklowych i motoryzacyjnych
- najwyżej wyceniony materiał o kampanii to serwis Faktów TVN (pierwsza informacja w serwisie) 202.583 PLN
- wartość obecności medialnej kampanii w przeliczeniu na ekwiwalent reklamowy – ponad 500 tyś. PLN
- czas trwania: 8 miesięcy 2012 r. i 8 miesięcy 2013 r.