Stale zlecamy badania opinii, sondażowe i wywiady, aby wiedzieć, co myślą Polacy o tematach, o których piszemy.
Badania
O naszych badaniach opowiadamy w mediach:
Stale zlecamy badania opinii, sondażowe i wywiady, aby wiedzieć, co myślą Polacy o tematach, o których piszemy. Badania wykonywane są na stosunkowo małych próbach (od 100 do 1 000 ankietowanych) i pokazują trendy oraz kierunki zmian.
Badania, jakie zostały przeprowadzone ostatnio dotyczyły np.:
- wizerunku polskiego wina wśród Polaków
- rozmów o seksie między nastolatkami i ich rodzicami
- wizerunku motocyklisty wśród różnych grup zawodowych i społecznych
- postrzegania dentysty oraz tematu zdrowych zębów wśród przedszkolaków
- jazdy na podwójnym gazie wśród motocyklistów
- snów Polaków
- zachowania pasażerów PKP w trakcie podróży
- aktywności motocyklistów w trakcie zimy
- korzystania ze źródeł informacji o pogodzie
- smartfonowców i komórkowców
- pożyczania samochodów młodym kierowcom przez ich rodziców
Na początku współpracy z nowym Klientem przeprowadzamy badanie postrzegania jego marki, wizerunku w kontekście branży, w jakiej działa. Wyniki stanowią dla nas punkt wyjścia działań wizerunkowych i definiują tematy komunikacji z mediami.