Po co firmom Social Media?
Po co firmom Social Media?
-
Daje możliwość stałego kontaktu z Klientami, publicznościami, fanami, odbiorcami produktów, usług
-
Daje możliwość prowadzenie sondaży, zadawania pytań, badania nastrojów, reagowania na potrzeby informacyjne
-
Bezpośrednia, tania reklama produktów i usług
-
FanPage obok strony www, a coraz częściej również przed nią, buduje wizerunek firmy w sieci, jakość grafik, zdjęć, postów, konkursów, sposób i czas reakcji na posty ma tu kapitalne znaczenie
-
Daje możliwość przyjaznego chwalenia się swoimi sukcesami, nowościami, aktualnościami
-
Daje możliwość budowania społeczności wokół firmy, projektu, idei, produktów i usług
-
Daje ciekawe możliwości rekrutacji pracowników, pozyskiwania partnerów, czasami sponsorów projektów
-
Bardzo popularny wśród polityków, biznesmentów, artystów
-
Krótsza forma
-
Warto go mieć ponieważ jest modny
Google+
-
Zyskuje popularność, głównie wśród fanów usług google i gmaila
GoldenLine
-
Świetny dla promocji osób, znacznie mniej przydatny dla firm
-
Działania mają mniejszy zasięg, bardziej specjalistyczny
NK
-
Nasza Klasa cieszy się dużą popularnością wśród wielu Polaków zwłaszcza w wieku 40+ oraz 10-18.
-
Duży zasięg - zarejestrowanych jest kilka milionów Polaków